یاسوج؛

وزیر ورزش و جوانان: امنیت و اقتدار ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد تکریم شهدا و خانواده شاهد از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛  مسعود سلطانی فر در آئین تجدید بیعت با شهدای گمنام در شهر دوگنبدان اظهار داشت: خودباوری، ولایتمداری، شجاعت و از جان گذشتگی از ویژگی‌های مشترک همه شهداست که باعث جاودان شدن نام و یاد آنها برای مردم ایران تا همیشه تاریخ شده است. 

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: تکریم شهدا و خانواده شاهد از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است. 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت مطالعه وصیت نامه‌ها و آشنایی با آرمان‌های شهیدان ضروری است. 

سلطانی فر ادامه داد: احیای فرهنگ شهادت و ایثار یکی از بزرگترین دستاوردهای نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی است که راه موفقیت نظام مردم سالاری دینی برای مقابله با دشمنان را هموار کرد. 

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ورزش و جوانان جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بوستان شهدای گمنام شهر دوگنبدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

دوگنبدان مرکز شهرستان نفت‌خیز گچساران در جنوب غربی ایران قرار دارد.

شهرستان گچساران بیش از 350 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.