یادی از آتش نشان‌های پلاسکو در جشن تولد هنرمندان بهمن‌ماه

مراسم تولد متولدین بهمن ماه با حضور علی مرادخانی ، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

یادی از آتش نشان‌های پلاسکو در جشن تولد هنرمندان بهمن‌ماهبه گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم جشن تولد متولدین بهمن‌ماه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن علی اکبری تهیه‌کننده سینما ،محمود عزیزی و اسماعیل خلج بازیگران عرصه هنر کشور، روز دوشنبه 18بهمن در باغ زیبا برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ابتدای مراسم کلیپی از جشن تولدهای ماه های قبل پخش شد.

مرادخانی عضو هیئت امنا موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت : از اینکه  با هنرمندان دیدار میکنم انرژی میگیرم .

وی ادامه داد:مجموعه فعالیت های موسسه هنرمندان به یک انسجام رسیده است و شما هنرمندان که سال ها زحمت کشیده اید عزیز ما هستید انشا الله همیشه سلامت باشید.
 
بهزاد فراهانی در این مراسم گفت:سال هاست که دوست داریم مدیران از جنس خودمان باشند علی مرادخانی از جنس خودمان هستند و شرایط ما با حضور ایشان در بخش نمایش تغییر کرده است. ایشان جرات می کند در جمع ما باشند ، هرگز از آقای مرادخانی تشکر نکردم و الان هم تشکر نمیکنم دوره ای که مسولیت را به عهده گرفتند شرایط بهتر شده است،  اما مدیران خوب نیستند مراد خانی درد دل ما را گوش می کنند و این کافی است.
 
رضا بنفشه خواه بیان کرد: از آقای مرادخانی و عظیمی تشکر میکنم که این محفل را برای ما فراهم می کنند تا به جای اینکه به یاد هم باشیم کنار هم هستیم.

در این مراسم از هنرمندان همچون اسفندیار کریمی هنرمند عرصه «موسیقی»، بهزاد فراهانی «بازیگر»،حسین علی پرستار «نمایش»، بهمن کریمیان «سینما»، محمدحسین عطارچیان «تجسمی»، سید ناصر آقایی «بازیگر»،محمد سلحشور «تجسمی»، رضا بنفشه خواه «بازیگر»، فاطمه سید ناصری «تجسمی»،محمد شیری «بازیگر» و... تقدیر شد.

در این مراسم برای شادی روح شهیدان آتش نشانان فاتحه ای قرائت و یادشان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.