قم؛

همکاری میان انجمن‌های علمی و مراکز تخصصی حوزه و شورای تحول

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در دیداری با مدیر حوزه‌های علمیه به تبادل نظر پیرامون کمک‌های حوزه به این شورا پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  غلامعلی حداد عادل در حاشیه دیدار با آیت الله اعرافی به توضیحاتی پیرامون این دیدار پرداخت و گفت:‌ امروز به اتفاق مسوولان دبیرخانه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به قم آمده تا با مسوولان و استادان مؤوسساتی که متناسب با فعالیت‌های ما در شورای تحول در بخش‌های گوناگون کار می‌کنند، مذاکراتی انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای تحول علوم انسانی، ابراز داشت: این شورا با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1388 فعالیت‌های خود را در چهار بخش «اسلامی سازی»، «بومی سازی»، «روزآمدی» و «کارآمدی» آغاز کرده تا بتواند تحولاتی را در برنامه‌های و کتب ایجاد کند و این کار مستلزم همکاری تعریف شده ای با مؤوسسات حوزوی است که در این راستا، خدمت آیت‌الله اعرافی رسیدیم تا بتوانیم در این زمینه به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازیم.

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در پاسخ به این سؤال که حوزه علمیه چه کمکی به این شورا می‌تواند داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این نشست، مقرر شد میان انجمن‌های علمی و مراکز تخصصی حوزه و شورای تحول، همکاری دقیق و تعریف شده ای، آغاز شود که در این راستا مسوولان دو طرف معین شدند تا بتوانند در آینده جلساتی را با یکدیگر داشته و موافقت نامه‌هایی را تدوین کنند.

حداد عادل در بخش دیگر از سخنان خود به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی، تجدید عهد ملت ایران با اسلام، قرآن، انقلاب، امام راحل و شهدا و همچنین تجدید عهد با شعارهای انقلاب است که مهم‌ترین آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، به دنیا اعلام می‌کنند که انقلاب اسلامی پس از گذشت 38 سال، نه تنها پژمرده نشده؛ بلکه بالنده تر از گذشته نیز شده است.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار