دولت یازدهم فعالیت های زیادی در بردخون داشته است

بخشدار بردخون با اشاره به فعالیت دولت یازدهم در این بخش، از فعالیت های این دولت تشکر کرد.

دولت یازدهم فعالیت های زیادی در بردخون داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر عمرانی امروز در نشست با ادارات بخش بردخون اظهار داشت: فعالیت های این دولت در عمران و به‌سازی روستایی در بخش بردخون بی‌نظیر است. ایجاد طرح‌های امید اجتماعی در شهر و روستا، راه‌اندازی بوستان های امید در همه روستاها، گسترش فضای سبز، اجرای طرح های هادی روستایی، گازرسانی به شهر و همه روستاها، احداث ایستگاه برق، احداث محور بردخون شهنیا، زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر بخشی از اقدامات دولت در بخش بردخون بوده است.

یخشدار بردخون ادامه داد: راه‌اندازی نمایندگی ادارات ثبت احوال، تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی در بردخون نیز در دوره دولت یازدهم صورت گرفت. برای این که کشوری توسعه یافته داشته باشیم از تفسیر به رأی بپرهیزیم، آستانه تحمل خود را بالا ببریم و نسبت به قانون اساسی پایبند باشیم. در دنیای امروز قدرت‌های مدعی مبارزه با تروریست خود به پرورش تروریست مشغول هستند اما دشمنان بدانند که ایرانیان همچنان بیدار و سرفراز از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و ذره‌ای از آرمان های خود عقب نمی‌نشینند.

وی با بیان اینکه قضاوت وظیفه ما نیست و باید نسبت به همدیگر قدری مهربان‌تر باشیم و قدر داشته‌هایمان را بدانیم، اضافه کرد: دولت یازدهم توانست دشمنی‌ها را کم کند و اقدامات و فعالیت‌های خوبی داشته باشد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.