اردبیل؛

مصرف 18 درصد برق تولیدی اردبیل در بخش صنعت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۸ درصد برق تولیدی اردبیل در بخش صنعت به‌کارگیری می‌‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ علیرضا علیزاده  در آئین افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای یوزباشلوی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: خوشبختانه عملیات برق‌رسانی در تمامی سطوح استان اردبیل با روند مطلوبی ادامه دارد و در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 10 خانوار این استان از نعمت برق برخوردارند.

وی افزود: با اقدامات و پیگیری‌های انجام یافته 99.7 درصد از روستاهای استان اردبیل برق‌رسانی شده‌اند و تا پایان سال آینده نیز تمامی روستاها و مناطق محروم و دورافتاده این استان از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد که امیدواریم با انجام این اقدامات بتوانیم مطالبات و خواسته‌های بجای مردم را برطرف کرده و دین خود را نسبت به آنان ادا سازیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت:18 درصد برق تولیدی اردبیل در بخش صنعت بکارگیری می‌‌شود و در واقع می‌توان گفت که بیشترین بخش مصرفی برق مربوط به این حوزه است و بیشترین مطالبات شرکت توزیع برق مربوط نیز به این بخش است که امیدواریم شاهد توسعه بخش صنعت منطقه باشیم.

علیزاده بیان کرد: طبق آخرین آمار به دست آمده مشخص شده است که شرکت توزیع برق استان بیش از 300 میلیارد ریال از بابت بهای برق مصرفی مطالبه دارد که امیدواریم با پرداخت شدن بدهی‌ها بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر منطقه گامهای موثری برداریم و استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.