عطایی: کار را برای ارومیه سخت می‌کنیم/ اشتباهات فردی در بازی رفت زیاد بود

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: باید با استفاده از امتیاز میزبانی و با تکیه بر حمایت هواداران خود کار را برای ارومیه‌ای‌ها سخت کنیم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار برگشت تیم کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ، گفت: در بازی برگشت باید تمام تلاش خود را برای برنده شدن به کار بگیریم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. باید با استفاده از امتیاز میزبانی و با تکیه بر حمایت هواداران خود کار را برای ارومیه‌ای‌ها سخت کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار رفت اگر دقت بیشتری به خرج داده بودیم و بازیکنان کمی تجربه بیشتری در دقایق حساس داشتند می توانستیم برنده بازی باشیم. متاسفانه اشتباهات فردی ما در 2 ست از بازی بسیار زیاد بود و شهرداری ارومیه از شرایط موجود استفاده کرد و برنده بازی شد.

عطایی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری ارومیه از لحاظ مهره و تجربه نسبت به تیم کاله برتری دارد اما انگیزه بالای بازیکنان من هم می تواند عاملی باشد که پیروزی را برای حریفمان سخت کند. ما برای برد پا به میدان می‌گذاریم و باید منتظر باشیم ببینیم چه پیش خواهد آمد.

سرمربی تیم والیبال کاله در ادامه افزود: هدف تیم کاله از حضور در لیگ برتر جوانگرایی بود. این باشگاه به جوانان بها داد تا بتوانند کنار هم کار کنند و در نهایت بازدهی خوبی برای تیم ملی جوانان که مسابقات جهانی را در پیش دارند، داشته باشند. هدف ما روی سکو رفتن نبود و اصلا برای کسب عنوان در جدال با تیم های پرستاره مانند سرمایه یا پیکان ، پتانسیل کافی نداریم. به اعتقاد من همین که توانستیم به پلی‌آف برسیم کار بزرگی کردیم و من از بازیکنانم رضایت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار