لرستان؛

کمبود تجهیزات برف روبی در بروجرد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: این شهرستان به هنگام بارش برف با کمبود ماشین آلات برف روبی مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد گودرزیان افزود:با توجه به اینکه شهرستان بروجرد در منطقه سردسیر قرار گرفته و دارای محورهای ترانزیتی و گردنه های برف گیر است وجود یک دستگاه بلدوزر و پنج دستگاه ماشین برف روب راهداری پاسخگوی نیاز این شهرستان نبوده و در اغلب مواقع این کمبود با حمایت بخش خصوصی و استفاده از ماشین های برف روب شهرداری جبران می شود.
وی اظهار داشت: این شهرستان دارای سه محور مهم بروجرد -اراک، بروجرد - خرم آباد و بروجرد- ملایر است که هرسه از محورهای پر تردد و ترانزیتی کشور بوده و مسدود بودن آنها به هنگام بارش برف مشکلاتی را ایجاد می کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد میزان بارش برف دو روز گذشته در گردنه های این شهرستان را حدود ۹۰ سانتیمتر عنوان کرد.
گودرزیان افزود: کمبود امکانات و ماشین آلات برف روب موجب شده تا هنگام بارش شدید برف و یخبندان اولویت بازگشایی با محورهای اصلی باشد و محورهای روستایی که در مجموع 185 روستا بابیش از 100 هزار تن جمعیت در اولویت دوم قرار گیرد.
وی تامین سه دستگاه بلدوزر ، گریدر و لودر را دراین شهرستان ضروری دانست و گفت: باید به منظور تسهیل و تسریع درکاربرف روبی محورهای روستایی و اصلی قبل ازبارش برف با بخش خصوصی قراراد تنظیم تا هنگام بروز مشکل بلافاصله وارد عمل شوند.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ق
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.