برنامه جامع حوزه فرهنگ دانشگاه فرهنگیان تدوین می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: برنامه جامع و طولانی مدت در حوزه فرهنگ دانشگاه فرهنگیان تدوین می شود.

برنامه جامع حوزه فرهنگ دانشگاه فرهنگیان تدوین می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عین الله عابدی صبح پنجشنبه در جمع کارشناسان و کارشناس مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: با نشست‌های مختلف برنامه‌ریزی در معاونت فرهنگی به دنبال بازنگری در سیاست‌ها و روش‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش شده یک برنامه جامع و طولانی مدت در حوزه فرهنگ دانشگاه فرهنگیان تدوین شود، افزود: در این راستا اکنون برنامه های تحولی طراحی شده و در حال اجرا است. در برگزاری برنامه‌های فرهنگی این اعتبارات نیست که حرف اول را می زند بلکه سرمایه های این حوزه مسئولین فرهنگی ما در سراسر کشور هستند.

عابدی بیان کرد: اگر مسئول فرهنگی بدون نقشه راه و بی‌هدف برنامه برگزار کند، ممکن است حتی نتیجه عکس بگیرد. باتوجه به اهمیت برنامه‌ریزی، اولین دوره برای همکاران فرهنگی با عنوان برنامه‌ریزی و پایش فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی  برای داشتن نقشه راه برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه ما خواستار حضور نیروی خلاق و دلسوز فرهنگی در دانشگاه‌ها هستیم، بیان کرد: به همین منظور یکی از شاخص‌های تخصیص اعتبارات به استان‌ها ارزیابی عملکرد برنامه راهبردی و عملیاتی هر استان با این رویکرد است. برخی اولویت‌های فرهنگی ثابت است اما برخی دیگر باید بنا به نیاز هر استان به عنوان سیاست اقتضایی طراحی شود و در این راستا ۲۰ درصد از اعتبارات به این زمینه تخصیص داده شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.