دشتی:

تشکیل 214 باشگاه کتاب در مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیک به 214 باشگاه کتاب در مدارس شکل گرفته و این کمک به ترویج مطالعه در بین دانش آموزان خواهد بود.

تشکیل 214 باشگاه کتاب در مدارس
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد طیبیان‌مجرد در نشست با فرهنگیان شهرستان دشتی اظهار داشت: با حمایت، پشتیبانی، همراهی و همدلی مسؤولین به ویژه فرماندار شهرستان دشتی و تعامل بین دستگاه‌های دولتی، بخشداران و شهرداران در جهت بررسی و پیگیری موانع و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان دشتی گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: اگر موفقیت و افتخاری در حوزه آموزشی، پرورشی و سایر حوزه‌ها وجود دارد حاصل زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه فرهنگیان است.

مدیراموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به اینکه سیاست‌های وزارتخانه آموزش و پرورش توسعه آموزش است، ادامه داد: این افتخار را داریم که در اقصی نقاط شهرستان دشتی مدارس دایر است و در دو مدرسه روستاهای اژدرخواب و زایر عباسی با دو دانش آموز مدرسه برقرار است و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

طیبیان مجرد با اشاره به احداث دارالقرآن یادآور شد: درالقرآن با همکاری خیرین در شهرستان دشتی احداث شد و فعالیت‌های قرآنی به صورت تخصصی با همراهی و همکاری همکاران در حال اجراست زیرا توسعه فعالیت‌های قرآنی یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از سیاست‌های آموزش‌وپرورش فرهنگ مطالعه است، افزود: از تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است تا این فرهنگ در بین دانش‌آموزان نهادینه شود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیک به 214 باشگاه کتاب در مدارس شکل گرفته و این کمک به ترویج مطالعه در بین دانش آموزان خواهد بود.

طیبیان مجرد تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آسیب‌های اجتماعی با همکاری فرمانداری، بهزیستی، هلال احمر و دستگاه‌های مرتبط تعداد 47 کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان برگزار شده است.

مدیرآموزش و پرورش دشتی خاطرنشان کرد: با اشاره به طرح تقویت بنیه علمی در بین دانش آموزان گفت: با حمایت استاندار و با همکاری دهیاران و شهرداران کمک‌های خوبی به آموزش و پرورش شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.