اهدای کتاب به کانون اصلاح و تربیت زندان‌های استان

در راستای طرح پایتخت کتاب ایران از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به کانون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان بوشهر کتاب اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس مسئول کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر  در آیین اهداء کتاب گفت: یکی از کارهای بسیار مهم این اداره کل بالا بردن سطح دانش عمومی، اعتلا و گسترش فرهنگ و هنر و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین افراد جامعه است.

معصومه عباسی افزود: استان بوشهر امسال برای سومین بار کاندیدای پایتخت کتاب شد که سال ١٣٩٣ رتبه سوم، سال٩٤  رتبه دوم پایتخت کتاب ایران را به‌ دست آورد. با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه کتاب‌خوانی بیش از ٢٩٤ باشگاه کتاب خوانی راه اندازی شدو امیدواریم بتوانیم امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شویم.

رئیس کانون اصلاح و تربیت و زندان‌های نظامیان استان بوشهر گفت: ما تلاش و سعی خود را در برگزاری  کارهای فرهنگی به بهترین شکل ممکن در این کانون انجام داده‌ایم.

حسین اسفندیاری در ادامه افزود: ما در اینجا تعدادی مهرجو زیر ١٨ سال داریم که بهترین غذای روحی برای این افراد کتاب است.

اسفندیاری اظهار داشت: ما نباید مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جامعه تنها به عنوان متولی کارهای فرهنگی بشناسیم، همه دستگاه‌ها باید در این امر مهم تلاش کنند و با این مجموعه همکاری کنند.

در پایان با حضور حسین اسفندیاری رئیس کانون اصلاح و تربیت، معصومه عباسی کارشناس مسئول کتاب و مصطفی فیروزی کارشناس شورای فرهنگ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مهرجویان کتاب اهداء شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.