اصفهان؛

انتظار نداشتیم مربی استقلال خوزستان تشنج ایجاد کند

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: از مربی با تجربه تیم استقلال خوزستان انتظار نداشتیم که تشنج ایجاد کرده و با به کار بردن الفاظ نامربوط، داور را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مژگان مدایم‌زاده  اظهار کرد: بازی بین ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر در اهواز، یک بر یک مساوی شد.

وی افزود: تیم ته جدولی استقلال خوزستان با نیروهای خوبی که در اختیار دارد، برای تغییر جایگاهش در جدول با انگیزه به میدان آمد زیرا حساسیت مسابقات برای تیم‌های پایین جدول به اندازه تیم‌های بالای جدول، زیاد است و هیچ فرقی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: اگر تیم ما سه امتیاز بازی را می‌گرفت به رده ششم صعود می‌کردیم و برای تیم مقابل هم به همین صورت؛ اگر می‌توانست بازی را ببرد از ته جدول بالا می‌آمد.

وی اظهار داشت: تمام نیمه اول را در حال حمله بودیم و با اینکه روی دروازه تیم حریف خیمه زده بودیم، بر اثر اشتباه دفاع آخر و دروازه‌بانمان گل خوردیم؛ در نیمه دوم تیم استقلال خوزستان برای حفظ نتیجه که از ما پیش بود، به رفتارهای ضدفوتبال روی آورد و همانند تیم‌های عربی که وقتی از نظر امتیاز و گل زده جلو هستند، همه کار می‌کنند تا بازی را به نفع خودشان به پایان برسانند، زمان بازی را تلف می‌کرد.

مدایم‌زاده با بیان اینکه اینگونه رفتارها در فوتبال ایران جایی ندارد، ادامه داد: در دقایق پایانی وقت‌های اضافه یعنی دقیقه 98، ما گل مساوی را زدیم و بازی را به تساوی کشاندیم.

وی خاطرنشان کرد: گل ما واکنش مربی تیم استقلال خوزستان را به همراه داشت؛ ما از مربی با تجربه این تیم که الگوی جوان‌های فوتبال است، انتظار نداشتیم که تشنج ایجاد کند، الفاظ نامربوط به کار ببرد، داور را تحت تأثیر قرار دهد و تمرکزش را به هم بزند؛ چون یک مربی برای بازیکنانش الگو است به طوری که بازیکنان از رفتار وی الگوبرداری و تبعیت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در ادامه عنوان کرد: مربی باید بتواند خودش را کنترل کند تا بازیکنان هم یاد بگیرند و در جریان بازی با آرامش بیشتری کار را دنبال کنند.

وی اذعان داشت: تا پایان لیگ، دو بازی سخت و مهم مقابل تیم‌های ایلام و سیرجان خواهیم داشت؛ اگر بتوانیم از این بازی‌ها 4 امتیاز کسب کنیم، جایگاهمان در جدول رده‌بندی ارتقا پیدا می‌کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار