تبریز؛

معرفی نفرات برتر مسابقه طنز ادبی لبخند فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی از معرفی برگزیدگان مسابقه طنز ادبی لبخند فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف‌زاده با اعلام اینکه نتایج مسابقه ادبی« لبخند فجر» برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند، گفت: براساس داوری انجام شده و بررسی آثار، نگین اسدی از بستان‌آباد، فاطمه عطایی و مهلا عطایی هر دو از مرند موفق به کسب عناوین برتر این رقابت شده‌اند.
وی ادامه داد: پیش از این و در آستانه برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کانون استان با اعلام فراخوان این مسابقه، از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواسته بود تا آثار خود را ارسال کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: دهمین جشنواره سرودهای انقلاب و هفتمین دوره قصه‌گویی انقلاب در کانون پرورش فکری کلیبر نیز برگزارشد.
یوسف‌زاده افزود: در هفتمین جشنواره قصه‌های انقلاب کلیبر از بین 80 قصه‌گوی مرحله مقدماتی که قبل از دهه فجر قصه‌های خود را اجرا کرده بودند، 30 قصه‌گو انتخاب و در این جشنواره قصه‌گویی کردند که از 10 نفر برگزیده این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برنامه‌های گسترده‌ای را در ایام دهه فجر برگزار کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار