از ابتدای امسال ۶ هزار و ۵۸۳ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری به اماکن زیارتی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۵۸۳ مددجو در قالب طرح شوق زیارت به اماکن زیارتی اعزام شدند.
 
وی افزود: در این طرح ۴۵۵ نفر به عتبات عالیات، ۵ هزار و ۱۸۸ نفر به مشهد مقدس، ۳۰۰ نفر به قم و جمکران، ۲۴۰ نفر به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰۰ نفر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) سفر کردند.
 
ملک پور ادامه داد: برای اعزام این مددجویان به عتبات عالیات، مشهد مقدس و اماکن زیارتی، ۳ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال اعتبار از طرف خیران و نیکوکاران استان هزینه شد.
 
وی با بیان اینکه زیارت بار اولی‌ها و افرادی که سال‌های متمادی از زیارت قبلی آنان گذشته است در اولویت قرار دارد اضافه کرد: تا پایان سال ۶۲۴ نفر دیگر به اماکن زیارتی اعزام می‌شوند.
 
ملک پور تقویت و افزایش سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان را از اهداف طرح شوق زیارت بیان کرد.
 
وی گفت: مردم نیکوکار و دوستداران اهل بیت (ع) می‌توانند جهت مشارکت در اجرای این طرح، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۸۸۸۸ بانک ملی ایران و یا درگاه وب سایت شوق زیارت به آدرس www.shogheziarat.ir پرداخت کنند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.