شهرکرد؛

یک هزار و ۲۰۹ پایگاه جشن نیکوکاری برپا می شود

امسال یک هزار و ۲۰۹ پایگاه جشن نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری برپا می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال، یک هزار و ۲۰۹ پایگاه جشن نیکوکاری در استان کمک‌های نیکوکاران و خیران را دریافت می‌کند که شامل یک هزار و ۱۰۲ آموزشگاه و مدرسه، ۲۱ پایگاه مقاومت بسیج، ۳۷ پایگاه سطح شهر، ۱۶ دفتر ادارات کمیته امداد و ۳۳ مرکز نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه است.

وی افزود: جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» و با هدف کمک به نیازمندان و محرومان و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه، همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اسفندماه جاری به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

ملک پور با اشاره به جمع آوری ۱۱ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال قبل پیش بینی کرد: امسال ۱۶ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال کمک از سوی مردم خیر و نیکوکار استان جمع آوری شود.

وی ادامه داد: خیرین می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری به صورت غیر حضوری و الکترونیکی از طریق از شماره گیری کد #۰۳۸*۱*۸۸۷۷* در سامانه هوشمند، ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۷۸۸۳۱۳۰۰۰ در بانک ملی، هدایای مالی خود را برای نیازمندان پرداخت کنند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.