رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: ترویج سیره فاطمی یک از اهداف برنامه‌های این ایام است که به صورت جدی در دستور کار است.

ترویج سیره فاطمی، از اهداف برنامه‌های ایام فاطمیه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوشاد نوشادی با بیان اینکه مردم استان بوشهر عشق و ارادت بسیار زیادی به اهل بیت(علیهم‌السلام) دارند، اظهار داشت: اغلب برنامه‌های مذهبی استان بوشهر به صورت مردم‌محور برگزار می‌شود و در مراسم و برنامه‌های مذهبی شاهد حضور گسترده و پرشور مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه، برنامه‌های ریزی مناسبی برای برگزاری مراسم این ایام صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با هیئت‌های مذهبی، بیش از 700 ویژه‌برنامه سوگواری ایام فاطمیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر ضمن اینکه همکاری همه ادارات و نهادها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه خواستار شد، خاطرنشان کرد: از تالارها و رستوران‌ها نیز می‌خواهیم که به حرمت این ایام از برگزاری جشن و مراسم شادی اجتناب کنند.

وی با اعلام اینکه ترویج سیره فاطمی یک از اهداف برنامه‌های این ایام است که به صورت جدی در دستور کار است، گفت: مراسم سنج و دمام، سینه‌زنی، زنجیرزنی، روضه خوانی، مداحی و برنامه تجمعات عزارادان از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان بوشهر است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر اضافه کرد: در ایام فاطمیه، نمایشگاه یاس کبود در چند شهرستان برگزار می‌شود و تجمعات فاطمی را در اکثر مراکز شهرستان‌ها خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: سخنرانان و مداحان در باب شخصیت حضرت زهرا(س) و ترویج سیره فاطمی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.