ساری،

اردوی تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان در مازندران

تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان در ساری به مدت 20 روز اردو زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، غلامرضا نوری زاده دبیرهیئت کشتی مازندران گفت: تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ترکمنستان که برای برپایی اردوی 20 روزه وارد مازندران شد، نخستین تمرین آمادگی خود را عصر روز شنبه در ساری آغاز کرد.

وی افزود: سید مراد محمدی دارنده نشان برنز المپیک پکن به عنوان سرمربی و علی اصغر بذری به عنوان مربی، 2 مازندرانی هستند که هدایت تیم کشتی آزاد ترکمنستان را در این اردو بر عهده دارند که با توجه به شناخت از جایگاه و امکانات مناسب کشتی در مازندران، زمینه برگزاری این اردو را در ساری فراهم کرده اند.

دبیر هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه برپایی اردوی مشترک میان تیم ملی کشتی ترکمنستان با منتخب کشتی گیران بزرگسال استان مازندران در این مدت پیش بینی شده است ، گفت: اردوهای تیم ملی ترکمنستان در روزهای آینده در چند شهر دیگر استان نیز برپا می شود تا موجب ایجاد انگیزه در کشتی گیران مازندران شود.

وی افزود: در راستای همکاریهای دوجانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر، اردوی مشترک کشتی گیران مازندران سال آینده در یکی از این کشورها برگزار خواهد شد.

نوری زاده گفت: تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان خود را برای حضور در چندین تورنمنت بین المللی برای کسب آمادگی در رقابت های قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های کشورهای اسلامی آماده می کند.

رقابت های قهرمانی آسیا اردیبهشت سال آینده در دهلی نو، قهرمانی جهان شهریور آینده در فرانسه و مسابقات کشتی کشورهای اسلامی خرداداینده در باکو برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.