برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی روز جمعه 13 اسفندماه، به مناسبت نهمین نکوداشت هفته بوشهر خبر داد.

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه صفری‌زاده با بیان اینکه به مناسبت نهمین نکوداشت هفته بوشهر، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی روز جمعه 13 اسفندماه در شهر بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این پیاده‌روی خانوادگی از ساعت 8 بامداد روز جمعه 13 اسفندماه از میدان رئیسعلی دلواری آغاز و تا میدان شورا به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به نحوه‌ی نام‌نویسی متقاضی شرکت در پیاده‌روی خانوادگی، اضافه کرد: متقاضیان شرکت در پیاده‌روی خانوادگی با مراجعه به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بوشهر واقع در بلوار چمران می توانند اقدام به نام‌نویسی کنند و برای سهولت دسترسی مردم برای نام‌نویسی، در ساختمان شورای اسلامی شهر بوشهر، میدان امام خمینی، میدان انقلاب، خیابان لیان، خیابان بهمنی و میدان رفاه نیز ایستگاه‌های نام‌نویسی دایر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: در این پیاده‌روی جوایز ارزنده‌ای همچون لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، دوچرخه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.