به میزبانی دزفول؛

برگزاری دومین کنگره سردار شهید مهدی باکری

18 تا 25 اسفندماه دومین کنگره سراسری سردار شهید مهدی باکری در دزفول برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ پاسدار حجت اله صالح نژاد، فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی سردار شهید مهدی باکری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این کنگره فرهنگی رزمی به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت مهدی باکری به مدت 8 روز با رزمایش نظامی در این آموزشگاه برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا از استان های آذربایجان شرقی و غربی و استان خوزستان و نیز کاروان های راهیان نور برگزار خواهد شد.

سرهنگ صالح نژاد برخی فرماندهان ارشد نظامی را از دیگر میهمانان ویژه این کنگره عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری رزمایش نظامی با شرکت نیروهای مستقر در این آموزشگاه و نیز تجلیل از خانواده معظم شهید مهدی باکری از بخش های این کنگره سراسری است.

سردار سرلشگر شهید مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس 25 اسفند ماه سال 1363 در عملیات بدر به شهادت رسید.

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی سردار شهید مهدی باکری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از آمادگی این آموزشگاه برای استقبال و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید گمنام روز چهارشنبه وارد دزفول خواهد شد و آئین استقبال از آن نیز ساعت 10:30 دقیقه صبح در محل بقعه متبرک محمدبن جعفر(ع) برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار صالح نژاد اذعان کرد: این شهید گمنام با 22 سال سن سال 1363 در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

وی بیان داشت: پیکر مطهر این شهید گمنام پس از برگزاری آئین وداع با شهید در محل نمازخانه آموزشگاه شهید مهدی باکری به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.