مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه؛

شهرداری ارومیه با آمادگی کامل در مقابل پیکان تهران صف آرایی می‌کند

تیم والیبال شهرداری ارومیه در با آمادگی کامل و با استفاده از همه ظرفیت فنی و مدیریتی خود در مقابل پیکان تهران صف آرایی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ احد یوسفی با اشاره به آخرین وضعیت تیم شهرداری ارومیه قبل از رودرویی با پیکان تهران اظهار داشت: وضعیت جسمی و روحی بازیکنان نسبت به بازی رفت بهتر است و با تمرینات مناسبی که تیم داشته و با توجه به تجربه‌ای که از بازی رفت از نقاط ضعف و قدرت تیم مقابل به دست آورده‌ایم تیم شهرداری ارومیه در آمادگی کامل است.

وی افزود: بازی روز سه‌شنبه فنی‌تر و زیباتر نسبت به بازی رفت می‌شود چراکه بازی در ارومیه با شرایط ویژه‌ای که از حضور و تعداد هواداران برخوردار است و با تشویقهای پرشور خاص ارومیه‌ایها روحیه مضاعف به بازیکن‌ها انتقال داده و سبب می‌شود هواداران یک بازی بسیار زیبا را شاهد باشند بنابراین قطعا بازیکنان و کادر فنی از تمام نقاط قدرت خود استفاده خواهند کرد.

یوسفی گفت: انشالله در صورت کنترل اشتباهات تیمی و فردی بازیکنان و زیر سایه سیاست‌های کادرفنی تیم نتیجه خوبی به دست می‌آورد و کار به بازی سوم در تهران کشیده شود.

وی تصریح کرد: هواداران در بازی کاله اثبات کردند که حضور هوادار چقدر می تواند مفید واقع شود و قطعا فلسفه حضور تیم لیگ‌برتری شهرداری ارومیه به خاطر همین شور و نشاط هواداران است.

یوسفی افزود: بردهایی که تیم والیبال شهرداری ارومیه به دست می‌آورد دل هواداران را شاد می‌کند بنابراین تمامی بازیکنان و کادر فنی به‌دنبال نتیجه‌‌ای هستند که شایسته هواداران باشد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: روز سه‌شنبه تمامی بازیکنان و کادر فنی با تمام وجود و با تمام توانایی‌هایشان برای برتری مقابل پیکان تهران به میدان می‌روند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.