دست نشان: تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد مناسبی داشتند/ ذوب آهن از میزبانی در عمان ضربه خورد

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: خوشبختانه نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی کسب کرده اند.

دست نشان: تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد مناسبی داشتند/ذوب آهن از میزبانی در عمان ضربه خوردنادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عملکرد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشبختانه نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی کسب کرده اند، طی دو روز گذشته از جمع چهار نماینده کشورمان سه تیم موفق به برتری برابر حریفان خود شدند و تیم های ایرانی از 12 امتیاز ممکن، به 9 امتیاز دست یافتند که این عملکرد بسیار مطلوب و رضایت بخش است.

وی افزود: اگر تیم ذوب آهن نیز می توانست مقابل الاهلی نتیجه تساوی یک بر یک را حفظ کند، هفته بسیار خوب تیم های ایرانی تکمیل می شد اما به اعتقاد من ذوب آهن از میزبانی تیم های ایرانی در عمان ضربه خورد زیرا با حضور تماشاگران تیم الاهلی در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، نماینده کشورمان عملا مهمان الاهلی بود و از همین مسئله می توان به عنوان یکی از دلایل اصلی بی نتیجه بودن شاگردان مجتبی حسینی یاد کرد.

دست نشان ادامه داد: من برای هر چهار تیم ایرانی حاضر در این رقابت ها دعا می کنم که در بازی های آینده بتوانند با کسب نتایج درخشان، به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل با اشاره به شکست تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در دیدار روز دوشنبه نهم اسفند گفت: تیم ایرانجوان از سه موقعیت خود توانست به دو گل دست پیدا کند و تک گل تیم ما نیز نتوانست مانع از شکست برابر حریف بوشهری شود، امیدواریم در دیدارهای آینده باخت مقابل ایرانجوان را جبران کنیم.

دست نشان در پایان در مورد دیدار تیم های خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان که روز سه شنبه هفدهم اسفند ماه برگزار می شود عنوان کرد: با وجود اینکه تیم نفت مسجد سلیمان هم اکنون با 24 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد اما همان طور که می دانید این تیم توانست هفته گذشته برابر تیم فجر شهید سپاسی با نتیجه سه بر یک پیروز شود، بنابراین بازیکنان ما باید به تمرینات آماده سازی خود ادامه دهند تا تیم خونه به خونه به هدف نهایی خود که صعود به لیگ برتر است نزدیک تر شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار