اماراتی ها به طارمی لقب "قاتل پرسپولیسی" دادند

درخشش مهدی طارمی در دیدار شب گذشته سبب شد تا رسانه های اماراتی به این بازیکن لقب قاتل پرسپولیسی بدهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال الوحده امارات در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی میزبان تیم پرسپولیس ایران بود.
 
گرچه پرسپولیس در آغاز بازی شروع طوفانی داشت و با گل دقیقه 4 مهدی طارمی توانست از حریفش پیش بیفتد، اما کم کم بازیکنان تیم فوتبال الوحده توانستند خودشان را در زمین مسابقه پیدا کنند و حتی در نیمه اول تا آستانه فرو ریختن دروازه پرسپولیس پیش رفتند اما در این امر ناکام ماندند.
 
در آغاز نیمه دوم خاویر آگیره تصمیم گرفت اسماعیل مطر را به جای محمد الحمادی وارد میدان کند تا شاید بتواند با تیز هوشی این بازیکن نتیجه مسابقه را تغییر دهد. این تاکتیک آگیره تا حد زیادی جواب داد و اسماعیل مطر توانست در اوایل نیمه دوم کار را به تساوی بکشاند و پس از این که بازیکن پرسپولیس گل تساوی را دریافت کردند سراپا حمله شدند اما روی اشتباه سید جلال حسینی، خورخه والدیویا در دقیقه 64 گل دوم میزبان را هم به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکر تیم ایرانی ریخته شود.
 
با این وجود شاگردان برانکو که به هیچ وجه برای جبران این نتیجه ناامید نشده بودند روی ضربه سر استثنایی مهدی طارمی در دقیقه 81 گل تساوی خود را به ثمر رساندند و البته معلوم نیست ستاره پرسپولیس چگونه به پرواز درآمد و آن ضربه سر را زد.
 
در دقیقه 86 علیرضا بیرانوند به دلیل خطا روی سباستین تالیابو بیرون از محوطه جریمه و جلوگیری از موقعیت مسلم الوحده، باید از زمین اخراج می شد اما محمد تقی جعفری داور سنگاپوری تنها کارت زرد را به بیرانوند نشان داد که این امر منجر به اعتراض هواداران، بازیکنان و کادرفنی الوحده شد.
 
اما نقطه عطف این بازی در دقیقه 90 و روی ارسال سروش رفیعی و ضربه تمام کننده مهدی طارمی رقم خود تا اماراتی ها به این بازیکن لقب قاتل پرسپولیسی را نسبت دهند.
 
با شکست مقابل پرسپولیس امیدهای الوحده برای صعود از این گروه کمرنگ شد و شاید آن ها به نوعی لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهند. قطعا این امر برای صدرنشین لیگ امارات یک ناکامی بزرگ تلقی می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.