محقق شدن طرح توسعه پوشش گیاهی استان بوشهر با مشارکت مردم

ماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از محقق شدن طرح توسعه پوشش گیاهی استان بوشهر با مشارکت مردم خبر داد.

محقق شدن طرح توسعه پوشش گیاهی استان بوشهر با مشارکت مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی اظهار داشت: بدون تردید منابع طبیعی همواره به منزله زیربنای توسعه، نقش اساسی داشته و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد. حفظ منابع طبیعی استان به‌عنوان یک ضرورت اکنون به خوبی در دستور کار این مجموعه قرار دارد و منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل فعلی و آتی استان برنامه‌های خوبی دارند.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه  در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ریزگردها و بحران آب که در استان نیز بعضا شاهد هستیم به ما می گوید باید بیشتر به برنامه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری توجه کنیم و نسبت به تحقق و توسعه نهال کاری و طرح‌های آبخیزداری در استان بی‌تفاوت نباشیم.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های موجود در منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر تصریح کرد: این ظرفیت می‌تواند در صورت حمایت‌های همه جانبه، بخش‌های دیگری چون اشتغال را نیز تحت تاثیر قرار دهد. ما اکنون شاهد عملکرد خوب و گام‌های مثبت مجموعه منابع طبیعی استان برای صیانت از بیت‌المال و انفال الهی هستیم ونگاه مجلس نیز به مقوله حفاظت از منابع طبیعی بسیار مثبت است.

وی ضمن تشکر از جدیت و عملکرد اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در راستای صیانت از اراضی ملی ودرختان، یادآور شد: عملکرد منابع طبیعی شایسته بوده، اما باید در نظر داشت که صیانت از عرصه‌های ملی به تنهایی توسط یک سازمان یا اداره‌کل امکان‌پذیر نیست و همه باید در این مسیر خود را مسئول بدانند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.