دنیامالی در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

رسیدگی بانک مرکزی به صف ATM در شب عید

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران گفت: بانک مرکزی با افزایش ظرفیت برداشت از دستگاه‌های ATM از ایجاد صف در کنار این دستگاه‌ها در شب عید جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد وسی و ششمین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: با توجه به اینکه شب عید نزدیک است و تقاضای سفرهای زیادی  وجود دارد، استفاده از دستگاه های ATM در شب عید زیاد است و مردم در صف‌های طولانی این دستگاه‌ها مدت زمان زیادی وقت صرف می‌کنند که زیبنده نیست.

وی افزود: بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها محدودیت برداشت پول را از 200 هزار تومان به حداقل 500 هزار تومان افزایش بدهند تا مردم در صف برداشت پول نباشند و به تبع آن مشکل ترافیک شب عید حل شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: روز گذشته اعضای ستاد راهیان نور به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودند، در این جلسه آقای آهنگران از مداحان کشور نوحه‌ای را خواندند که پیامی به امپریالیسم جدید بود و عنوان کردند که هنوز راه شهادت باز است.

دنیامالی گفت: پیشنهاد دارم در مورد ستاد برگزاری راهیان نور در کمیسیون فرهنگی بازنگری انجام شود و بررسی کنیم که چگونه می توانیم به این ستاد کمک کنیم البته شهرداری کمک‌هایی انجام می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار