شاهرود؛

مدارس شاهرود آماده میزبانی از مسافران نوروزی

در سطح شهرستان شاهرود 53 مدرسه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حمید باباخانی رئیس آموزش و پرورش شاهرود در نشست مسئولان آموزش و پرورش و اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی در فرمانداری ویژه شاهرود  گفت: آموزش و پرورش به عنوان مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی شاهرود، برای نوروز ۹۵، ۵۳مدرسه شامل  ۴۶۸ کلاس درس را در سطح شهرستان مهیا کرده است.

حمید باباخانی افزود: این میزان کلاس درس نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو است اما در ازای آن، ۱۲۵کلاس درجه یک، برای اسکان زائران رضوی در نظر گرفته شده تا بتوانیم در ارائه خدمات اسکان ویژه مسافران نوروزی به خصوص زائران امام رضا(ع) موفق عمل کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه کلاس های درس سطح شهرستان از بیست و چهارم اسفندماه لغایت دوازدهم فروردین ماه پذیرای مسافران نوروزی است، تصریح کرد : یکی از دغدغه های مسافران نوروزی مقوله اسکان است به خصوص که در این فصل سال آب و هوای متغیر شاهرود می تواند شرایط نامساعدی را به همراه داشته باشد لذا ستاد خدمات سفرهای نوروزی و در بطن آن، کمیته اسکان مسافران، در اقصی نقاط شهرستان شامل شاهرود، بسطام، بیارجمند و ... آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه پذیرایی از ۳۱هزار مسافر در نوروز۹۵ و همچنین ۲۳هزار مسافر در تابستان، نشان داده که کلاس های درسی سطح شاهرود کفاف میزبانی مسافران نوروزی را می دهند، ابراز داشت: علاوه بر این کلاس های درسی، سالن مدیریت بحران و تعدادی مسجد نیز در شاهرود و دیزج آماده حمایت آموزش و پرورش هستند تا در صورت لزوم مسافران را اسکان دهند.

باباخانی افزود : در سال جاری مانند سال گذشته، مدارس نزدیک بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود نیز برای مسافرانی که اگر یکی از اعضای خود را مجبور به بستری در بیمارستان هستند، مهیا شده اند که می توانند میزبان مسافران نوروزی باشند که بر اثر سانحه و یا بیماری مجبور به مراجعه به بیمارستان هستند.

ستاد خدمات سفرهای نوروزی شاهرود با ۱۰کمیته آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.


انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار