استاندار آذربایجان غربی؛

دولت تدبیر و امید برای تقویت حوزه کشاورزی عزم جدی دارد

استاندار آذربایجان غربی گفت:دولت تدبیر و امید برای تقویت حوزه کشاورزی و مشکلات این بخش عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ قربانعلی سعادت عصر امروز در نشست مشترک با تشکل های بخش  کشاورزی آذربایجان غربی گفت:دولت تدبیر و امید برای تقویت حوزه کشاورزی و مشکلات این بخش عزم جدی دارد.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی تولیدکنندگان و تشکل‌های بخش کشاورزی استان مشکلاتی است که رفع آن‌ها در توانمندسازی تولید و ارتقای امنیت غذایی تاثیرگذار خواهد بود فلذا گزارش مسائلی که در سطح ملی باید رفع شوند را به مسئولان ذیربط ارائه و پیگیری خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مهمترین مشکلات این بخش افزود:مشکل فروش و بازار محصولات تولیدی در بخش کشاورزی از جمله مشکلات مهم بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: سیاستگذاری و هدف ما این است که بتوانیم زمینه صادرات و فروش محصولاتی که در استان تولید می‌شود را فراهم کنیم.

سعادت  همچنین ضرورت توسعه پژوهش در بخش کشاورزی و برندسازی و تجاری سازی پژوهش‌ها و محصولات شاخص بخش کشاورزی استان را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست، نمایندگان تشکل‌ها و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان نیز مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مقام عالی استان در میان گذاشتند.
 
انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.