اردبیل؛

مسیر سرمایه گذاری ها در استان اردبیل هموارتر می شود

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: مسیر سرمایه گذاری ها در استان اردبیل هموارتر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اقبال عباسی در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری موسوم به پنجره واحد افزود: تمام توان خود را برای هموارتر کردن مسیر سرمایه گذاری و برداشته شدن موانع پیش روی سرمایه گذاران در این استان بکار گرفته ایم.

وی برای جذب سرمایه گذاران و این که این قشر در آینده و در روند سرمایه گذاری از ابتدای کار گرفته تا مراحل بعدی در ادامه مسیر با گرفتاری ها و مشکل های احتمالی مواجه نشوند هر آنچه را که در توانمان هست و قوانین و مقررات اجازه می دهند انجام می دهیم.

معاون استاندار اردبیل با دعوت از مجریان طرح های مهم و سرمایه گذاران به این نشست ها مسائل و مشکل ها و پیشنهادها به شکل رو در رو مطرح و منطقی ترین و مفیدترین تصمیم های لازم در این ارتباط اتخاذ می شود.

عباسی گفت: هدف از این اقدام ها ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم به سرمایه گذاران و همفکری با مدیران ارگان ها، سازمان ها و اداره های مرتبط که وظیفه تامین امکانات و زیرساخت های سرمایه گذاری را بر عهده دارند است تا هیچ سرمایه گذاری به خاطر برخورد با برخی مشکلات از ادامه راه باز نماند.

وی افزود: سرمایه گذاری از موضوع های اساسی و بسیار مهم استان اردبیل در زمان کنونی است.

وی تاکید کرد: با هیچ فردی در این زمینه تعارف نداریم و مدیران اجرایی نیز باید به شکل شفاف هرگونه موانع و مشکلاتی را که ممکن است سرمایه گذاران با آنها مواجه شوند بیان کنند تا تصمیم های لازم درباره آنها اتخاذ شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار