اردبیل؛

تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین پیرموذن در آخرین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال 95 در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی اتاق بازرگانی اردبیل رفع موانع سرمایه‌گذاری است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانکها باید نحوه خدمات‌دهی خود به واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران را تسهیل کنند، افزود: بی‌شک توسعه استان منوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت از واحدهای تولیدی است که انتظار داریم دستگاه‌های متولی بدون هیچ بهانه‌ای این امر را تسهیل بخشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل مقوله صادرات را یک امر ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: معافیت مالیات صادرکنندگان یک انگیزه بسیار خوب برای صادرکنندگان است که انتظار داریم این طرح برای توسعه صادرات اجرا شود.

پیرموذن از برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به طور منظم در اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این شورا نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی داشته است و مصوبات این جلسه برای تسهیل روند سمایه‌گذاری اجرا شده است.

وی از کسب رتبه برتر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی اردبیل در کشور خبر داد و افزود: علاوه بر این شورا شورای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران نیز به صورت متداوم با حضور مسئولان قضایی استان برگزار می‌شود که این جلسات نیز تاثیر بسزایی در رونق اشتغال و اقتصاد منطقه داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.