اردبیل؛

آماده سازی مدارس نمین برای اسکان مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان نمین گفت: 4 مدرسه با ظرفیت 34 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نمین آماده سازی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با اعلام این خبر افزود: تمامی این کلاس ها به امکانات مختلف در جهت افزایش اقامت و راحتی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران فرهنگی تجهیز شده است.

وی گفت:مرکز رفاهی و خدماتی فرهنگیان شهرستان نمین نیز در اوایل سال آینده برای رفاه بیشتر معلمان و خانواده های آنان راه اندازی می شود.

فرماندار نمین با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال و لزوم مراقبت جدی از دانش آموزان در این ایام گفت: معلمان،مدارس و دانش آموزان با سازمانهای مردم نهاد و فرهنگی برای پیشگیری از استفاده از مواد منفجره و محترقه در مدارس همکاری لازم را داشته باشند.

عبدالعلی پور در ادامه از اجرای جشنواره بزرگ خیرین مدسه در فرودین ماه سال آینده خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین هم در این جلسه با بیان این مطلب که برنامه های ویژه برای چهارشنبه آخر سال برای جلوگیری از آسیب دیدن دانش آموزان در نظر گرفته شده است اظهار داشت:طی یک برنامه فرهنگ محور دانش آموزان به صورت داوطلبانه پول خرید مواد محترقه خود را به مدارس جهت امورات آموزشی به مدارس اهدا کردند.

جعفری افزود: کلاسهای کنکور به صورت متمرکز در سطح شهرستان نمین در حال اجراست که پیش بینی میشود با اجرای آن سطح قبولی و تحصیلی دانش آموزان افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.