اردبیل؛

آمادگی کامل آموزش و پرورش اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برای خدمات‌رسانی مناسب به فرهنگیان و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی از آمادگی کاملی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین برزگر با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان برای اسکان مسافران و گردشگران فرهنگی نوروزی از آمادگی کاملی برخوردار است، اظهار کرد: از 25 اسفندماه در تمامی شهرستان‌های استان پذیرش اسکان فرهنگیان در قالب گروه‌های مختلف آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پذیرش اسکان فرهنگیان تا 13 فروردین‌ ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در سطح استان اردبیل 729 کلاس درس آماده در قالب 140 کلاس در گروه ویژه، 443 کلاس در گروه الف و 146 کلاس در گروه ب در مناطق 19 گانه استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص استقبال مناسب مسافران از طرح اسکان نوروزی مدارس به عمل آمده است و درصورت اینکه در اجرای این طرح، تراکم و استقبال بیشتری مشاهده شود، با اختصاص مدارس و اماکن مناسب بیشتر از بروز مشکلات دیگر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

برزگر با تشریح امکانات موجود در گروه‌ها و کلاس‌های مختلف درسی بیان کرد: در گروه ویژه امکانات کامل نظیر تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی، پتو و امکانات لازم دیگر در نظر گرفته شده است و تعرفه‌های اعلام شده نیز به صورت سراسری با کل کشور خواهد بود.

وی افزود: در مدارس گروه الف تمام امکانات گروه ویژه به جز تختخواب وجود دارد و در مدارس گروه ب، کلاس‌های درسی تنها مجهز به امکاناتی نظیر فرش، پتو و بالش هستند و سایر امکانات جانبی مثل یخچال به صورت اشتراکی با دیگر اتاق‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: با درنظرگرفتن اکیپ‌های ستاد اسکان نظارت و بازدید از مناطق 19 گانه اسکان نوروزی در ساعات مختلف انجام خواهد شد و مدیران مدارس خود به عنوان مسؤولان پایگاه برای ایجاد نظم و هماهنگی‌های لازم فعالیت خواهند کرد.

برزگر گفت: پذیرش مسافران نوروزی در تمامی شهرستان‌ها و نواحی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد تا در ساعات مختلف شبانه‌روز امکان پذیرش وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.