شیراز؛

اعلام فراخوان جشنواره بین المللی عکس "شیراز امروز"

فراخوان جشنواره بین المللی عکس "شیراز امروز" منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم مظاهری‌زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری گفت: این جشنواره در سال های گذشته ابتدا بصورت استانی و سپس بصورت ملی برگزار شد که استقبال عکاسان را از سراسر کشور به دنبال داشت.

مظاهری زاده افزود: از محور های این همایش، گردشگری و زیارت، شهرنگار و مهربانی اینجاست است.

وی ادامه داد: امسال  همانند پارسال برای سهولت عکاسان غیرفارسی در ارتباط بیشتر با موضوع، اردوی 5 روزه عکاسی برگزار می‌کنیم.

مظاهری‌زاده با اشاره به تمدید نشدن مهلت شرکت و ثبت نام در جشنواره در سال های گذشته تاکید کرد و بیان کرد: عکاسان باید پس از ثبت‌نام اولیه، آثار خود را حداکثر تا ساعت 23 و 59 دقیقه روز 15 اردیبهشت 96 در سایت رسمی جشنواره به نشانی festivals.shiraz.ir بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این جشنواره ارسال کنند.

مظاهری زاده افزود: مراسم نکوداشت و معرفی برگزیدگان این جشنواره  22 اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه این جشنواره یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری شاخص در برنامه های درنظر گرفته شده برای پایتختی جوانان جهان اسلام است، تصریح کرد: شماره تماس 32229823 در ساعات اداری پاسخگوی سوالات علاقمندان است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.