فراخوان ثبت‌نام کارجویان در نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز

مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، فراخوان ثبت‌نام در نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز را منتشر کرد.

سجاد تقوایی، مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از برپایی نخستین نمایشگاه کار در دانشگاه شیراز از ۸ تا ۱۰خردادماه جاری خبر و توضیح داد: نمایشگاه کار، رویدادی برای تعامل مستقیم کارجو و کارفرماست. در این رویداد، صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف خود را ارائه می‌کنند و دانشجویان، دانش‌آموختگان و دیگر کارجویان با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه‌بر کسب اطلاعات درباره کارفرمایان و ارسال رزومه، با نمایندگان هریک به‌طور مستقیم وارد گفتگو می‌شوند. 

او افزود: ازجمله نتایج برگزاری این رویداد برای کارفرمایان، تبلیغ و ارتقای برند و تأمین نیرو‌ی متخصص و برای قشر کارجو، پیداکردن موقعیت شغلی مناسب، اطلاع از ویژگی‌ها و تخصص‌های موردنیاز صنایع و سازمان‌ها و یادگیری و شبکه‌سازی است.

مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در ادامه به مزایای شرکت در نمایشگاه کار و هدایت شغلی پرداخت و گفت: ارتقاء برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه، شناخت از بازار کار، تسهیل فرآیند جذب و استخدام، انتشار گسترده آگهی‌های شغلی و جذب استعداد‌های باانگیزه، جوان و خلاق ازجمله مزایای شرکت در این نمایشگاه است.

تقوایی ضمن دعوت از کارجویان برای ثبت‌نام و شرکت در این نمایشگاه، بیان کرد: علاقه‌مندان تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه مهلت دارند تا در این فراخوان ثبت‌نام نمایند. لینک ثبت‌نام کارجویان به نشانی: B۲n.ir/karjo۱ و لینک ثبت‌نام تور بازدید شغلی: B۲n.ir/worktour است.

به‌گفته‌ی این مقام مسئول، برپایی میز‌های مشاوره، نشست انتقال تجربه، رویداد‌های آموزشی و رویداد‌های دانشجومحور به‌منظور پرورش مهارت‌های لازم برای کارجویان، به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان از دیگر برنامه‌های جنبی نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی در دانشگاه شیراز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار