افزایش 10 درصدی حجم خودروهای ورودی به استان بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر از افزایش 10 درصدی خودروهای ورودی به استان بوشهر در نخستین روز از سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 10 درصدی حجم خودروهای ورودی به استان بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه محورهای ورودی استان بوشهر نیمه سنگین است اظهار داشت: محورهای خوزستان به دیلم بیشترین تردد خودروها گزارش شده و این محور از حجم بالای ترافیک برخوردار است.

وی با بیان اینکه جاده کنارتخته در استان فارس به دالکی در استان بوشهر دومین محور پر تردد استان بوشهر است خاطرنشان کرد: این محور که مسیر مرکز کشور به شهرستان‌های بوشهر است دارای حجم ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه استان  بوشهر از افزایش 10 درصدی حجم ورودی خودروها به استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: میزان خودروهای ورودی به استان بوشهر در نخستین روز از سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است.

پاپری با بیان اینکه در نخستین روز از سال جدید 32 هزار و 879 دستگاه از محورهای مختلف وارد استان بوشهر شده‌اند تصریح کرد: در مدت مشابه سال قبل تعداد خودروهای ورودی به استان بوشهر 30 هزار و 78 دستگاه ثبت شده  که نسبت به ورود 32 هزار و 879 خودرو در روز نخست سال جدید 10 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در 24 ساعت گذشته تصادفی در محورهای استان بوشهر رخ نداده گفت: با توجه به هشدارهای ارائه شده به رانندگان و ایمن بودن جاده‌های استان بوشهر و مهم‌تر از همه رعایت رانندگان و توجه به هشدارهای پلیس و علائم راهداری خوشبختانه در 24 ساعت گذشته تصادفی در محورهای استان بوشهر گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه استان  بوشهر با تاکید بر توجه رانندگان به ایمن رانندگی کردن در جاده‌ها تصریح کرد: رانندگان نسبت به رعایت سرعت، خودداری از تخلف‌های حادثهساز شامل سبقت و سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ و خودداری از صحبت با تلفن همراه در زمان رانندگی توجه لازم  داشته باشند.

پاپری با بیان اینکه در تمام محورهای استان بوشهر پلیس راه به صورت محسوس و  نامحسوس  حضور دارد خاطر نشان کرد: پلیس راه استان بوشهر به طور محسوس و نامحسوس عملکرد رانندگان در هنگام رانندگی مد نظر قرار می‌دهد و با تخلفات بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های استان بوشهر خبرداد و افزود: تردد انواع موتورسیکلت‌ها در محورهای اصلی، بزرگراهی و فرعی ممنوع است و با خاطیان برخورد می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.