تبریز؛

پذیرش 23 هزار نفر در مراکز اسکان آذربایجان شرقی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی از پذیرش و اسکان بیش از 23 هزار نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی آموزش وپرورش استان تا پایان روز سوم فروردین خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اصغری اردلانی گفت: در روزها عید علیرغم اینکه شاهد بارشها و خنکی نسبی هوا در تبریز و استان بودیم  اتاق های  محل اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان شاهد حضور میهمانان نوروزی بودند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی از تشکیل تیم های بازرسی و نظارت بر  رعایت حقوق شهروندی، مسائل بهداشتی و ... در مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این تیم های بازرسی ضمن حضور در مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در تبریز و سراسر استان بطور محسوس و نامحسوس از روند وضعیت پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی بازدید می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها عملکرد تعدادی از کارکنان ستاد و  مدارس شایان توجه بوده است گفت: بنا بر تاکید مدیر کل و مسؤولان آموزش و پرورش استان از این عزیزان به نحو مقتضی قدردانی به عمل می آید.
 
اصغری اردلانی اضافه کرد: درموارد معدود برخی سهل انگاری های صورت گرفته که از طریق گزارش های مردمی و بازرسان اعزامی دیده می شوند، بلافاصله نسبت به پیگیری و  رفع مشکل اقدام لازم انجام می پذیرد.
 
وی با بیان اینکه تنها هدف مجموعه آموزش و پرورش استان ارائه خدمات اقامتی به فرهنگیان و خانواده های ایشان است؛ در خصوص آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی تا پایان روز 3 فروردین گفت:تا عصر روز 5 شنبه 3 فروردین ماه تعداد 23 هزار و 983 نفر روز در قالب دو هزار و 665 خانوار و در مجموع 9 هزار و 593 نفر درمدارس و اماکن اقامتی آموزش وپرورش آذربایجانشرقی اسکان داده شده اند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار