بازدید سرزده نماینده از مراکز درمانی خصوصی و بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مهندس محمود زاده به طور سرزده از مراکز خصوصی درمانی و بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نماینده منتخب مردمی مهاباد در ساعات نیمه شب روز 4 فروردین از مراکز خصوصی درمانی بعثت،خاتم الانبیا و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد بازدید کرد.

مهندس محمود زاده گفت: از آغاز اجرای طرح تحول سلامت در هر دو حوزه بهداشت و درمان مهاباد اقدامات خوبی انجام شده است که از مهمترین آن ها می توان به کاهش پرداختی از جیب مردم اشاره کرد و بیمار از لحظه ورود تا خروج هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند و در این راستا کلیه نیرو های عملیاتی از جمله پزشک،پرستار و خدمات پشتیبانی با انگیزه در راستای رضایتمندی مردم تلاش می کنند.
وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت گام مهمی در جهت اجرای سیاست هان کلان ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در حوزه بهداشت و درمان است که اثرات نیکوی آن را مردم شریف به ویژه جامعه روستاییان عزیز به خوبی درک کرده اند.

مهندس محمود زاده ساعت 1 و 35 دقیقه بامداد در هنگام عیادت از بیماران ضمن ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمات درمانی انجام شده در اورژانس گفت: با وجود گذر از پاسی از نیمه شب در ایام نوروز در حال حاضر نیز پزشکان متخصص مقیم ،طب اورژانس،پزشک عمومی و پرستاران و نیروهای خدمات پشتیبانی در بخش اورژانس حضور دارند و به بیماران ارائه خدمت می کنند و از نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان اظهار رضایت کرد.

وی در پایان اظهار داشت: حضور نیرو های تخصصی درمانی در ساعات نیمه شب نشان از موفقیت آمیز بودن اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد دارد .

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.