شهرکرد؛

اعزام کاروان جهادگران بسیجی لردگان به خوزستان

کاروان جهادگران بسیجی شهرستان لردگان به منظور کاشت نهال برای مقابله با ریزگرد‌ها به استان خوزستان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ۴۵ نفر از بسیجیان شهرستان لردگان به منظور کاشت نهال برای مقابله با ریزگرد‌ها به استان خوزستان اعزام شدند.

این بسیجیان به مدت ۳ روز، تعدادی نهال غیر مثمر را در اراضی غیزانیه اهواز در ۲۵ کیلومتری بزرگراه خلیج فارس، حد فاصل اهواز و بندر امام (ره) غرس می‌کنند.
 
گفتنی است: در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون توجه جدی مسئولان به وضعیت استان خوزستان و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد ۴ هزار هکتار فضای سبز در خوزستان با هدف مقابله و کاهش آلودگی ناشی از ریزگرد‌ها و کمک به مردم ولایتمدار و شهیدپرور این خطه، درختکاری در سطح ۲۵۰ هکتار از زمین‌های غیزانیه اهواز بر عهده بسیجیان و رزمندگان تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

حدود ۵۰ هزار اصله نهال تا پایان تعطیلات نوروزی ۹۶ و با مشارکت یک هزار نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع)، بیت المقدس و استفاده از ظرفیت اردوهای راهیان نور چهارمحال و بختیاری در این منطقه غرس می‌شود.

از چند روز گذشته هم با حضور کارشناسان گردان مهندسی رزمی تیپ قمر بنی هاشم (ع) و نقشه برداران و انتقال چند دستگاه بیل مکانیکی به منطقه، عملیات گودبرداری برای کاشت نهال آغاز گردید.
 
بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابعه شهرستان اهواز می‌باشد که در بخش شرقی اهواز در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر و رامهرمز واقع شده است.

لردگان مرکز شهرستان لردگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.