اردبیل؛

تردد 38 هزار نفر مسافر نوروزی از پایانه مرزی بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون 38 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی از مرز بیله سوار برای سفر به دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم افزود: از این تعداد 20 هزار نفر از جمهوری آذربایجان وارد کشور شده اند و 18 هزار نفر نیز از طریق این پایانه و گمرک بیله سوار به این جمهوری سفر کرده اند.

وی بیان کرد: بیش از 30هزار نفر از مسافران از بازارچه مرزی بیله سوار بازدید کرده اند.

فرماندار شهرستان بیله سوار افزود: گردشگران داخلی در قالب بیش از 9 هزار خانوار به بیله سوار مغان سفر کرده و بیش از 2 هزار نفر هم در این شهرستان اقامت کرده اند که این آمار نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

حلیم گفت: این شهرستان مرزی آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران را دارد و از همه هموطنان عزیز دعوت می‌شود تا از طبیعت زیبا و بکر شهرستان هزار شکوفه بیله سوار بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بیله سوار پذیرای مسافران نوروزی بوده و این مراکز به شکل ویژه ساماندهی شده تا هموطنان روزهای خوبی را در این شهرستان داشته باشند.

وی افزود: جشنواره هزار شکوفه در جهت معرفی جاذبه های اکوتوریسم شهرستان در کنار جشنواره کوچ عشایر در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد و آماده استقبال از گردشگران از تمام نقاط کشور در این جشنواره هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.