اردبیل؛

تردد بیش از 595 هزار دستگاه خودرو در راههای اراتباطی استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تردد بیش از 595 هزار دستگاه خودرو در راههای اراتباطی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده از تردد 595 هزار و 478 دستگاه خودرو در راههای ارتباطی استان به صورت رفت و برگشت از 25 اسفند تا ششم فروردین خبر داد و افزود: مجموع تردد خودروهای مسافران نوروزی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از 25 اسفند ماه گذشته تا ششم فروردین 305 هزار دستگاه خودرو به این استان وارد شده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: آمار خودروهای ورودی از جاده آستارا به اردبیل را 105 هزار و 201 دستگاه خودرو، جاده سرچم - اردبیل 61 هزار و 112 دستگاه خودرو با 16 درصد افزایش، جاده سراب - نیر 62 هزار و 780 دستگاه خودرو، جاده اسالم - خلخال 9 هزار و 815 دستگاه خودرو، جاده کلیبر - اصلاندوز 30 هزار و 612 دستگاه خودرو و جاده اهر - مشگین شهر را 34 هزار و 739 دستگاه خودرو با 13 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ذکر کرد.

تقی زاده با اشاره به نصب دوربین های پلاک خوان در راههای ارتباطی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و امکان آمارگیری از خودروهای استان های دیگر به استان اردبیل به شرط نصب برنامه های مربوطه اظهار کرد: آمارگیری از خودروها با نصب برنامه به صورت دقیق تر انجام می گیرد.

به گفته وی دوربین های پلاک خوان خودروهای ورودی به استان اردبیل را از خودروهای با پلاک اردبیل تمییز داده و امکان برآورد دقیق تر گردشگران ورودی از سایر استان ها به استان را ممکن می سازد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.