هاشمی در جمع خبرنگاران:

شهرداری به نیروهای متخصص نیاز دارد

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان گفت: شهرداری نیاز به متخصصانی دارد که با انرژی جدید وارد عرصه شوند و کار را پیش ببرند.

شهرداری به نیروهای متخصص نیاز دارد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مناف هاشمی معاون سابق وزیر ورزش و جوانان در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات شورای چهارم به صورت مستقل و بدون حضور در لیست‌های انتخاباتی وارد رقابت شدم که حدود 80 هزار رای آوردم که مشکلاتی به لحاظ تشابه اسمی هم وجود داشت و فکر می‌کنم آن‌چنان که باید و شاید حق‌الناس رعایت نشد.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در لیست‌های مختلف انتخاباتی گفت: با رایزنی‌هایی که انجام شده امیدواریم در لیست حامیان دولت قرار بگیرم.
 
معاون سابق وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امیدوارم با رایزنی ها در لیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرم، افزود: هرچند که دوستان دیگری نیز رایزنی‌هایی داشتند که البته بنده در دوره قبل هم به صورت مستقل شرکت کردم.
 
وی با تاکید بر اینکه  باید متخصصان وارد عرصه رقابت شوراهای شهر شوند، تصریح کرد: در طول حدود چهارسال گذشته سعی کردم درباره عملکرد فعلی مدیران شهرداری اظهارنظر نکنم که دلیل آن هم مسئولیتم در سیستم دولتی بوده و سعی داشتم بجای اظهارنظر بی‌مورد، در حوزه کاری خودم فعالیت کنم و اعتقاد داشتم بجای انتقاد، بهتر است وارد عرصه شده و بخشی از کار را اصلاح کرد.
 
هاشمی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه شهرداری تهران نیاز به اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف دارد، خاطر نشان کرد: شهرداری نیاز به متخصصانی دارد که با انرژی جدید وارد عرصه شوند و کار را پیش ببرند. البته نه صرفاً متخصصان دانشگاهی، بلکه متخصصانی که تجربه کاری هم دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار