سمنان;

توصیه های پلیس برای مسافران نوروزی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مسافران نوروزی از اسکان در محل‌های متفرقه و اماکن ناشناس خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین پیوندی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در طول سفر داشتن روابط احترام‌آمیز با دیگران و احترام به حقوق آن‌ها یک عامل سلامت سفر و آرامش و بهره‌مندی از تعطیلاتی مطلوب و سازنده است، گفت : لازم است هنگام سفر از اسکان در محل‌های متفرقه و اماکن ناشناس خودداری و محل اسکان در مقصد قبل از استقرار مورد توجه واقع شود.

وی همچنین توصیه کرد: هم‌وطنان مدارک هویتی و بیمه‌ای خود را در طول سفر به همراه داشته باشید و اشیای گران‌قیمت و باارزش خود را حتماً نزد مسؤولان اقامتی سپرده و رسید معتبر دریافت و از توقف در مکان‌ها و نقاط حادثه‌خیز کنار جاده‌ها خودداری کنید.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رانندگان مسن‌تر بیشتر در معرض خطر تصادف قرار دارند، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی هنگام رانندگی، در مصرف داروهایی که سبب خواب‌آلودگی می‌شود، باید افراد با پزشک خود مشورت کرد.

پیوندی با تأکید بر اینکه در صورت نیاز به استفاده از چادر حتماً استقرار این‌گونه چادرها فقط باید در اماکن تعیین‌شده و تحت محافظت باشد، افزود: استراحت و توقف در بین راه در سفرهایی با مسیر طولانی امری ضروری بوده؛ اما لازم است از معتبر بودن محل توقف اطمینان حاصل و از ماندن در اماکن خلوت اجتناب شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس یادآور شد: در صورت مشاهده موارد مشکوک هم‌وطنان می‌توانند از طریق تلفن 110 موارد را با پلیس در میان بگذارند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.