اردبیل؛

اسکان بیش از ۳۴ هزار نفرروز میهمانان فرهنگی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا روز هشتم فروردین ماه امسال به تعداد ۳۴ هزار و ۸۹۳ نفرروز میهمانان فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد ناصری در بازدید از مراکز اسکان آموزش و پرورش و خانه معلم اردبیل اظهار کرد: تا روز هشتم فروردین ماه امسال به تعداد 34 هزار و 893 نفرروز میهمانان فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل اسکان یافته‌ و از خدمات اسکان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: استان اردبیل همانند سالهای گذشته امسال نیز میزبان خیل عظیمی از مسافران و میهمانان فرهنگی است و تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات به این قشر فرهیخته و زحمتکش انجام می‌دهد تا بتواند به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابد و از 26 اسفند ماه سال گذشته پذیرای میهمانان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تکریم و احترام به مسافران و میهمانان نوروزی از جمله مهم‌ترین وظیفه و هدف ما است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در این راستا دست یابیم و شاهد جلب رضایت مسافران و برطرف شدن خواسته‌ها و مطالبات آنان باشیم.

ناصری بیان کرد: طبق آمار به دست آمده مشخص شده است که تا به امروز به تعداد 13 هزارو 957 نفر در قالب 3 هزار و 877 خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل مستقر شده‌اند که خوشبختانه این آمار نسبت به سالهای گذشته آمار قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته 750 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی برای امسال در نظر گرفته شده که در نظر داریم خدمات‌رسانی مطلوبی را به مسافران ارائه دهیم و شاهد جلب رضایت این قشر در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.