تبریز؛

بهره برداری دو پروژه درمانی در مرند

فرماندار شهرستان ویژه مرند از بهره برداری دو پروژه درمانی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛راستگو در جلسه شورای بهداشت و سلامت شهرستان مرند گفت : پروژه کلینیک تخصصی و ساختمان دیالیز شهرستان مرند با اعتبار 70 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی گفت : پروژه کلینیک تخصصی در سه طبقه در زمینی به مساحت دو هزار و 600 مترمربع و با اعتبار 50 میلیارد ریال توسط شبکه بهداشت شهرستان با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد در مراحل اتمام است که به گفته پیمانکار این پروژه ، تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
راستگو گفت : پروزه ساختمان دیالیز با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان و خیر آقای ارشادی در زمینی به مساحت 1450 مترمربع و با اعتبار 20 میلیارد ریال که 10 میلیارد ریال توسط خیرتقبل شده است در حال ساخت است.
 
وی افزود : این ساختمان دارای 44 تخت با پیشرفت 75 درصدی که دومین مرکز نمونه دیالیزی در سطح استان به شمار می آید تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه گفت :17 پروزه درمانی در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال کلنگ زنی و در حال ساخت هستند که امید است با اختصاص بودجه کافی تا دو سال آینده این پروزه ها نیز به بهره برداری برسند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.