شیراز؛

خدمات رسانی به 176 هزار مسافر نوروزی در فارس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از خدمات رسانی به 176 هزار مسافر نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض الله جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: این جمعیت با اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، به 176 هزار و 976 مسافر نورزوی به استان فارس خدمات رسانی کرده است.
 
جعفری افزود: هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر، از 25 اسفند ماه 95 آغاز و تا 14 فروردین ماه 96 در قالب 29 پست ایمنی و سلامت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این تعطیلات جمعیت هلال احمر فارس در قالب 11 تیم سحاب میان مسافران و گردشگران در تفرجگاه ها و بوستان ها، به ایمن سازی اماکن پرخطر و کمک رسانی برای تامین سلامت مردم پرداختند و به شش هزار و 234 نفر خدمت رسانی کردند.

جعفری بیان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی فارس استقبال خوبی از چادرهای فضای دوستدار کودک هلال احمر داشتند و 12 هزار و 294 کودک با حضور در این چادرها با آموزه های بشردوستانه و خودامدادی هلال احمر آشنا شدند.
 
وی با اشاره به اجرای طرح ملی نه به تصادفات جاده های، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان روز 14 فروردین‌ماه 17 هزار و 729 نفر در استان فارس به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار