اصفهان؛

اصفهانی‌ها در 3 شب آخر سال گذشته 1900 تن زباله تولید کردند

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: 3 روز آخر سال 95 نزدیک به هزار و 900 تن زباله تر در شهر اصفهان تولید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا مصور  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: 15 ستاد اجرایی در مناطق 15 منطقه شهر اصفهان و 11 کمیته از 4 ماه پیش از نوروز سال 96 خدمت‌رسانی برای میزبانی از مسافران نوروزی را آغاز کردند.

وی افزود: امسال با شعار آرامش برای گردشگر و آسایش برای شهروند تلاش بر آن داشتیم تا ظرفیت قابل قبولی را برای میزبانی از مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال با کمک دستگاه‌های اجرایی استان، تعطیلات نوروز بدون حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: هیچ منطقه‌ای در اصفهان وجود نداشت که مباحث آماده‌سازی، زیباسازی، عمرانی و خدماتی در آن اجرا نشود؛ سازمان زیباسازی طرح‌های بسیار زیادی را اجرا کرد که از جمله آن اجرای 11 هزار و 300 متر دیوارنگاره بود.

مصور عنوان داشت: همچنین این سازمان 500 متر تاقچه‌های مجازی با موضوعات شهدا و صنایع‌دستی ایجاد کرد؛ علاوه بر آن پروژه نورپردازی زیرگذرها و استندهای شهدا مربوط به عید و جنگ در بسیاری از مناطق صورت گرفت.

وی با بیان اینکه 3 روز آخر سال 95 نزدیک به هزار و 900 تن زباله تر در شهر اصفهان تولید شد، اذعان کرد: نگران آن بودیم که کارخانه پسماند توان تحویل این حجم از زباله را نداشته باشد ولی تحویل آن را به خوبی مدیریت کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در موج اول سفرها شاهد افزایش آمار سفرها به اصفهان بودیم اما در دور دوم سفرها به دلیل شرایط جوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی آمار گردشگران نوروزی به شهر اصفهان را یک میلیون و 115 هزار نفر اعلام کرد و افزود: امسال آمار اقامت مسافران در منزل اقوام و آشنایان به 21 درصد رسید؛ همچنین 405 هزار نفر از مسافران در منازل استیجاری اسکان یافتند.

مصور بیان داشت: آمار بازدید از مناطق گردشگری که زیر نظر شهرداری اصفهان است در نوروز امسال به یک میلیون و 253 هزار نفر رسید؛ استقبال از نورپردازی 3 بعدی بسیار بالا بود و 10 هزار نفر از این برنامه بازدید داشتند.

وی از برگزاری تورهای گردشگری و اجرای تئاترهای طنز خیابانی با 400 هزار نفر بازدیدکننده خبر داد و یادآور شد: 22 هزار تماس تلفنی با 137 گرفته شده که از این میان تعداد شکایات بسیار پایین بوده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار