اولویت پلیس در سال جدید، تامین نظم و امنیت بهتر

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر شهروندان اولویت پلیس این شهرستان در سال جاری است.

اولویت پلیس در سال جدید، تامین نظم و امنیت بهتر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صيادي اظهار داشت: در سال 95 تعداد 12 جلسه ارتباط مستقيم با شهروندان برای رسيدگي به مشكلات شهروندان برگزار شد كه در اين راستا تعداد 272 نفر از شهروندان مسائل خود را در حوزه هاي تقدير، انتقاد، شكايت و درخواست و پاسخگويي و راهنمايي بيان نموده اند و ضمن رسيدگي پاسخ لازم ارائه شده است.

وی افزود: شماره تلفن 197 پل ارتباطي بين مردم و مسئولان ناجا مي باشد و به صورت شبانه روزي آماده دريافت نقطه نظرات شهروندان در خصوص عملكرد پليس اين شهرستان است.
 
فرمانده انتظامي شهرستان دشتي تصريح كرد: شهروندان محترم شهرستان دشتي در اين راستا مي توانند در سال جديد با كاركنان اين فرماندهي در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه، همكاري لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول در پايان اظهار داشت: فرماندهي انتظامی شهرستان دشتی با الهام از آموزه هاي الهي و در سالي كه از سوي مقام معظم ولايت سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال نامگذاري شده، برای سرعت بخشيدن به روند كاري از خداوند بزرگ سلامت و سعادت در ظل عنايات حضرت ولي عصر(عج) و زیر سايه با بركت مقام فرماندهي معظم كل قوا را مسئلت دارد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.