یزد؛

قهرمانی اسب میلان اشکذر در هفدهمین دوره از مسابقات سراسری کورس بهاره یزد

درهفدهمین دوره از مسابقات سراسری کورس بهاره يزد اسب میلان اشکذر قهرمان این دوره ازمسابقات شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اولین هفته از هفدهمین دوره ی مسابقات سراسری کورس بهاره يزد با شرکت 81 راس اسب عرب در شش دور و یک دور دوخون و تروبرد به مسافت هزارمتر در مجموعه سوارکاری صفائیه با حضور آقای سعید بیک رئیس هیات سوارکاری استان آغاز شد.
 
در دور اول اسب‌های فاقد امتیاز به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که اسب گالیور زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب جنی مهر و اسب مارال به ترتیب دوم و سوم شدند.

 دور دوم اسب ناجا عنوان اول را به دست آورد و اسب ماکیما طوس واسب لندکروز شریف به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 در دور سوم اسب مهین دخت ایساتیس موفق به کسب مقام اول شد و اسب نورمن و اسب نیک نام رفیع  به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

 در رقابت دور چهارم اسب گیو عقیلی زود تر از سایرین از خط پایان عبور کرد و اسب  ملک سلطان واسب نیو دریم دجانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور پنجم اسب نابودگر  خوب درخشید و نفر اول از خط پایان عبور کرد و اسب ناز دختر مدائن و  نیتروژن ستوده نیا  نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

دور ششم اسب لیبان شیردل عنوان اول را به دست آورد و گنج بیک  واسب ومارشال ابن هماورد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

دور هفتم و پایانی اسب میلان اشکذر  عنوان اول را به دست آورد و اسب گرین لرستان واسب مرداس مافی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار