اردبیل؛

مرکز جراحی آراد در اردبیل به بهره برداری رسید

مرکز جراحی آراد در شهرستان اردبیل با حضور مسئولان استانی و پزشکان متخصص و با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در مراسم افتتاح مرکز جراحی آراد اردبیل گفت: ساختمان تازه تاسیس شده مرکز جراحی آراد در 5 طبقه با زیربنای 6 هزار مترمربع و با مشارکت تعدادی از پزشکان در تخصصهای مختلف با توانمندی اجرایی و علمی و ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای 34 نفر آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

قاسم رحیمی با اشاره به این‌که زمان صرف شده برای تکمیل این مرکز جراحی 2 سال بوده است، افزود: تمامی اقدامات لازم برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه انجام داده شد تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن این پروژه را به اتمام برسانیم و با استفاده از این مرکز جراحی شاهد ارائه خدمات مطلوب به بیماران و مراجعه‌کنندگان باشیم.

وی با بیان اینکه 60 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مرکز جراحی اختصاص یافته است، بیان کرد: خوشبختانه با در اختیار داشتن اعتبارات مورد نیاز توانستیم اجرای این پروژه را به اتمام رسانده و شاهد افتتاح و تکمیل این مجموعه باشیم.

رحیمی بیان کرد: ما آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از شرکت سینا طب جراح در رابطه با توسعه و تکمیل این مرکز جراحی تازه تاسیس شده اعلام می‌کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم از این طریق کمکی برای بهبود وضعیت جاری انجام دهیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این مرکز جراحی بتوانیم گامهای موثری در رابطه با ارائه خدمات به مردم برداریم و از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان در رابطه با برطرف شدن مشکلات آنان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار