اردبیل؛

توزیع 86 تن کالای اساسی مردم در شهرستان نیر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر گفت:در راستای تنظیم قیمت کالاها در ایام نوروز امسال ۸۶ تن کالای مورد نیاز مردم در شهرستان نیر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رضا ناصری در جلسه بررسی و تشریح اجرای طرح توزیع اقلام نوروزی در نیر اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت برخی اقلام در آستانه عید با تزریق تدریجیاقلام مورد نیاز در طول ایام تعطیلات نوروزی موجبات تنظیم قیمت و سهولت دسترسی با افزایش رضایتمندی اهالی منطقه فراهم شد.

وی ازتوزیع بیش از 86 تن اقلام مورد نیاز مردم در آستانه عید در شهرستان نیر خبر داد وافزود: عمده‌ترین کالاهای ضروری و حیاتی که می‌بایست در دسترس مردم قرار بگیرد شامل برنج و شکر و گوشت سفید است که به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از نوسانات اقلام ضروری و مورد نیاز مردم 24.5 تن برنج وارداتی، 4 تن شکر سفید و 3.5تن مرغ منجمد در بین مردم شهرستان توزیع شد.

ناصری بیان کرد: در ایام عید این مدیریت با برگزار جلسات منظم ستاد تنظیم بازار شهرستان با ریاست فرماندار شهرستان و برنامه ریزی انجام شده اقدام به ایجاد 5 غرفه عرضه میوه شب عید در سطح شهر نیر و کورائیم کرده و طی این مدت بیش از 35 تن پرتقال وارداتی و داخلی و نیز 25 تن سیب درختی در بین اهالی شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیربا قدردانی از همکاری مستمر تمامی نهادها و ادارات شهرستان در راستای بهبود کیفیت برنامه‌های تنظیم بازار گفت: سعی و اهتمام مدیریت جهاد کشاورزی بر این اصل استوار است که از نوسانات شدید افزایش اقلام ضروری مردم به ویژه در ایام عید بکاهد تا مردم بتوانند با آرامش روحی اقدام به تهیه اقلام و مایحتاج ضروری زندگی خود کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار