هواشناسی:

افزایش دمای هوا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش دمای هوا در سطح استان، طی هفته جاری بیشترین مقدار در روز گذشته از شهر برازجان با 41 درجه سلسیوس گزارش گردیده، پیش بینی می شود روند افزایش دما طی سه روز آینده ادامه داشته باشد.

افزایش دمای هوا
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت:  همانطور که انتظار می رفت با افزایش دمای هوا در سطح استان، طی هفته جاری بیشترین مقدار در روز گذشته از شهر برازجان با 41 درجه سلسیوس گزارش گردیده، پیش بینی می شود روند افزایش دما طی سه روز آینده ادامه داشته باشد. با توجه به نقشه های پیش یابی جوی انتظار می رود وزش باد جنوبی در 24 ساعت آینده همچنان ادامه داشته ضمن اینکه طی ساعاتی از بعد از ظهر و امشب بر روی دریا و سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس اندکی سرعت وزش باد بیشتر و در برخی ساعات هم بر تراکم ابر در آسمان استان افزوده شود.
 
وی گفت: بر این اساس، آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

مساعدی افزود: جهت باد نیز متغیر غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 28 کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از بعدازظهر و امشب در سواحل شمالی و مرکزی تا 38 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتیمتر و در بعدازظهر و امشب در سواحل شمالی و مرکزی تا 120سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:18 دقیقه بامداد، مد دریا ساعت 09:45 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 16:05 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.