ساری،

رونمایی دو فیلم کوتاه در حوزه هنری مازندران

گل چه پایان قشنگی دارد و قهوه خانه سید حسن دو فیلم کوتاه از سری تولیدات تازه حوزه هنری مازندران است که در این مرکز رونمایی شد.

یمینی سخنگوی حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در ادامه برنامه های هفته هنر انقلاب، عصر دیروز ، مستند کوتاه گل چه پایان قشنگی دارد ساخته ی مجید قربانی آهو دشتی، و پویانمایی کوتاه قهوه خانه سید حسن ساخته ی امیر غبار آستانه رونمایی شد.

وی افزود: در پایان نمایش این دو فیلم که با حضور خانواده شهید مدافع حرم هادی باغبانی، مسئولان حوزه هنری مازندران، عوامل سازنده دو فیلم و علاقمندان برگزار شد، از پدر شهید هادی باغبانی و عوامل تولید این دو آثار قدردانی شد.

سخنگوی حوزه هنری مازندران گفت: گل چه پایان قشنگی دارد مستند 35 دقیقه ای، از زندگی هنرمند مستند ساز هادی باغبانی است که در زمره ی اولین شهدای مدافع حرم مازندران قرار دارد و روایتی از ویژگی های بارز وی به زبان پدر، مادر و دوستانش.

یمینی افزود: همچنین قهوه خانه سید حسن پویانمایی 7دقیقه ای، داستانی از واقعه 6بهمن آمل در سال 60 است و روایت راننده ی کامیونی که درگیر و دار رفتن به مناطق جنگی برای یافتن و نجات پسر زخمی اش، تصمیم به ماندن و کمک به ساخت سنگر در خیابان های آمل می گیرد.

وی گفت: این دو فیلم از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران است که به تازگی مراحل ساخت آن به پایان رسید.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.