هلاکت شماری از تروریست‌ها در مناطق مختلف سوریه

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در دیرالزور، درعا، حمص و دمشق شماری از آنان را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه چندین مقر تروریست های داعش و جبهه النصره را در دیرالزور، درعا البلد، حومه دمشق و حمص هدف قرار داد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

نیروهای سوری مواضع تروریست های داعش را در محله های عرفی، حویقه و اطراف فرودگاه دیرالزور و همچنین روستای بغیلیه را در حومه شهر دیرالزور هدف قرار دادند و 8 تروریست را به هلاکت رساندند. همچنین در این حملات یک خودرو و یک مقر تروریستی نیز منهدم شدند.

در درعاالبلد نیز ارتش سوریه تروریست های جبهه النصره را در محله سد و میدان های طلابیه و بصری هدف قرار داد که خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری به تروریست ها وارد شد.

ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست های داعش را نیز در حومه شرقی دمشق هدف قرار داد و 7 تروریست  را به هلاکت رساند و یک انبار مخفی سلاح را منهدم کرد.

در حومه حمص نیز ارتش سوریه محورهای ارتباطی تروریست های داعش و جبهه النصره را در منطقه بارده و جنوب شهر تدمر و شرق شهر قریتین هدف قرار داده و چند مقر تروریستی و تسلیحاتی را منهدم ساخت.

همچنین در حومه شمالی حمص شمار بسیاری از تروریست های جبهه النصره در عملیات نیروهای مسلح سوریه در شهر رستن و شهرک تلبیسه به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار